Telekanal TV3 ostis internetireklaami ettevõtte SmartAD.
- Internet. Foto: Meeli Küttim
SmartAD on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis arendab unikaalset internetireklaami tehnoloogiat ning pakub sihitud reklaamilahendusi internetis kõigis kolmes Balti riigis. 2014. aastal oli ettevõte käive ligi miljon eurot ning seal töötab 12 inimest.
TV3 emafirma Modern Times Group (MTG) Eesti juht Priit Leito ütles, et SmartADi omandamine on üks osa TV3 ja MTG laiemast strateegiast ning oluline samm kasvaval internetireklaamiturul.
Tehingut nõustasid advokaadibüroo Eversheds Ots&Co ning Borenius.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.